Pôvodná karta na dobíjanie kreditu

Dvojnásobok kreditu a volania zadarmo na čísla Tesco mobile.

V Tesco mobile si navzájom voláte úplne zadarmo

Zaregistrujte si u nás číslo vašej karty Clubcard a na čísla Tesco mobile môžete volať úplne zadarmo.

Pri každom dobití získavate dvojnásobok kreditu

Po tom, ako si u nás zaregistrujete číslo svojej karty Clubcard, získavate automaticky aj dvojnásobok kreditu pri každom dobití. Vďaka tomu si znižujete cenu volaní do iných sietí len na 5 centov za minútu a cenu SMS len na 2,5 centa.

Ceny s pôvodnou kartou na dobíjanie kreditu

s Clubcard*bez Clubcard
Volania do Tesco mobilezadarmo1 cent za minútu
Volania do ostatných sietí v SR (vrátane O2)5 centov za minútu10 centov za minútu
SMS do všetkých sietí2,5 centa5 centov
* Vďaka dvojnásobnému kreditu pri každom dobití je cena za volanie do ostatných sietí a SMS polovičná. Štandardné ceny nájdete v Cenníku služieb.


Užitočné informácie

Kde kúpim SIM kartu s týmto programom?

Pôvodnú SIM kartu (s kreditom 5 EUR za cenu 5 EUR), na ktorú si môžete zaregistrovať číslo Clubcard dostanete na vyžiadanie:

  • V Centre služieb zákazníkom v hypermarketoch a obchodných domoch Tesco
  • V oddelení Telefóny alebo na predajnom mieste Tesco mobile vo vybraných predajniach
  • Pri pokladni v expresoch a supermarketoch Tesco

Ako funguje získavanie dvojnásobného kreditu volania zadarmo?

Dvojnásobok kreditu získate, ak si kredit navýšite minimálne za 5 € (kvôli ochrane pred zneužívaním služby nesmiete mať v čase dobitia súčet štandardného a bonusového kreditu vyšší ako 20 € vrátane). Váš dobitý kredit bude pozostávať zo štandardného kreditu a rovnakej výšky extra kreditu. Extra kredit sa čerpá ako prvý v poradí a jeho platnosť je 30 dní.

Extra kredit je možné využiť na volania a SMS/MMS v rámci SR a na prenos dát v rámci SR so službou Internet na deň. V ostatných prípadoch a pri kúpe mesačného balíčka Internet 500MB sa používa štandardný kredit.

Na čísla Tesco mobile voláte zadarmo počas 30 dní od každého dobitia kreditu, v rámci ktorých má k dispozícii 1 000 bezplatných minút. Po uplynutí 30 dní alebo po vyčerpaní bezplatných minút voláte len za 1 cent za minútu – až do ďalšieho dobitia kreditu.

Čo v prípade, že si chcem zmeniť program na novú službu Bodka?

O zmenu programu môžete požiadať na zákazníckej linke 969 alebo v predajniach Tesco:

  • V Centre služieb zákazníkom v hypermarketoch a obchodných domoch Tesco
  • V oddelení Telefóny alebo na predajnom mieste Tesco mobile vo vybraných predajniach