Najčastejšie otázky

Vyriešte svoj problém alebo nejasnosti jednoducho. Odpovede na najčastejšie otázky nájdete priamo tu.

SIM karta

Kde sa dá kúpiť SIM karta a koľko stojí?

Novú SIM kartu Bodka nájdete v každej predajni Tesco. Štandardná cena SIM karty je 3,90 €, pričom SIM karta obsahuje úvodný kredit v rovnakej výške. SIM kartu si môžete objednať aj online – v takom prípade vám ju bezplatne doručíme domov.

Pôvodnú SIM kartu (s kreditom 5 € za cenu 5 € , na ktorú si môžete zaregistrovať číslo Clubcard) dostanete na vyžiadanie:

  • v Centre služieb zákazníkom v hypermarketoch a obchodných domoch Tesco,
  • v oddelení Telefóny alebo na predajnom mieste Tesco mobile vo vybraných predajniach,
  • pri pokladni v expresoch a supermarketoch Tesco.

Ako si aktivujem SIM kartu?

O aktiváciu SIM karty môžete požiadať v každej predajni Tesco alebo zavolaním na zákaznícku linku 969.

Aké formáty SIM kariet ponúkate?

SIM karty, zakúpené po 31. marci 2015 obsahujú microSIM aj nanoSIM formát, ktorý si môžete jednoducho vylúpiť z plastového nosiča.

Čo mám robiť, keď mi ukradli SIM kartu alebo telefón?

Odporúčame vám bezodkladne kontaktovať našu zákaznícku linku 0949 949 969 a požiadať o zablokovanie SIM karty. Vyhnete sa tak jej prípadnému zneužitiu. Následne môžete do 30 dní požiadať v niektorej z predajní Tesco o vydanie novej SIM karty. Výmena SIM karty je spoplatnená v zmysle platného cenníka.

Čo mám robiť, keď som zabudol svoj PIN kód?

Ak ste zabudli a trikrát po sebe zadali nesprávny PIN kód, vaša SIM karta sa zablokovala. SIM kartu môžete odblokovať pomocou PUK kódu. PIN aj PUK kód nájdete na plastovom nosiči SIM karty. Ak ho nemáte, môžete požiadať o opätovné vydanie PUK kódu zavolaním na zákaznícku linku 0949 949 969. Vydanie PUK kódu je spoplatnené v zmysle cenníka.

Prenos čísla

Môžem si do Tesco mobile preniesť svoje číslo?

Samozrejme. Do Tesco mobile si môžete preniesť číslo od ktoréhokoľvek operátora.

Ako mám postupovať pri prenose čísla?

Ak už máte Tesco mobile SIM kartu, číslo si môžete preniesť veľmi jednoducho cez SMS:

  1. Vložte vašu súčasnú SIM kartu do mobilu.
  2. Napíšte SMS, v ktorej ako prvé uvediete „Prenos“, potom medzeru, telefónne číslo vašej Tesco mobile SIM karty, ďalšiu medzeru a PUK kód z vašej Tesco mobile SIM karty. Napr. Prenos 0940123456 87654321
  3. Odošlite túto SMS na číslo 0940 670 000. SMS je spoplatnená podľa cenníka vášho súčasného operátora.
  4. Prenos môže trvať 4 pracovné dni. Jeho dátum vám oznámime v SMS správe. V deň prenosu vytiahnite starú SIM kartu z telefónu a vložte doň vašu Tesco mobile SIM kartu.

Ak ešte nemáte Tesco mobile SIM kartu, požiadajte o prenos čísla priamo pri jej aktivácii v predajniach Tesco.

Je prenos čísla nejako spoplatnený?

Nie, prenos čísla je bezplatný.

Existujú dôvody, pre ktoré sa prenos čísla nemusí podariť?

Vaše rodné číslo a údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos, musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom. Ak už vlastníte Tesco mobile SIM kartu a číslo si chcete preniesť na ňu, je potrebné, aby aj táto SIM karta bola registrovaná na rovnaké rodné číslo a údaje.

Internet v mobile

Môžem vo svojom mobile využívať internet?

Áno, samozrejme. Môžete si vybrať denný internet, s ktorým platíte len v tie dni, v ktoré sa pripojíte, alebo mesačný internetový balíček.

Ako si aktivujem Internet na deň?

Internet na deň má každý zákazník aktivovaný automaticky. Platí sa len za dni, keď ste skutočne pripojený. Zákazník s kartou Bodka má k dispozícii 200 MB len za 0,39 €. Zákazník s pôvodnou kartou na dobíjanie kreditu a paušálom tri100 má k dispozícii 250 MB len za 0,50 €.

Ako si aktivujem mesačný internetový balíček?

Balíček si môžete aktivovať odoslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare INET A. Poplatok za balíček je 5 € mesačne, pričom k dispozícii máte 500 MB.

Čo sa stane, ak vyčerpám predplatený objem dát?

Ak vyčerpáte predplatené dáta, môžete internet využívať naďalej:

  • Plnou rýchlosťou navýšením balíčka alebo obnovením Internetu na deň.
  • Alebo bezplatne so zníženou rýchlosťou, zaslaním SMS v tvare DALEJ na číslo 99222.

Ako si nastavím v telefóne internet?

Internet v telefóne si môžete nastaviť jednoducho podľa nášho návodu.

Môžem používať internet aj v počítači, resp. USB modeme?

Áno, Tesco mobile SIM kartu môžete bez obmedzení používať aj v počítači či USB modeme.

4G LTE

Čo vlastne znamená skratka 4G alebo aj LTE?

LTE je skratka pre Long Term Evolution a predstavuje najnovšiu generáciu mobilnej siete. Technológia LTE sa často označuje aj ako sieť 4G ﴾štvrtá generácia mobilnej dátovej siete﴿. Je to veľký krok vpred vo využívaní mobilného internetového pripojenia s vysokou rýchlosťou. Dáta sa vám načítavajú bleskurýchlo a aj odozva je takmer okamžitá. Jednoducho povedané, je to momentálne najrýchlejší mobilný internet.

Ako zistím, či môj telefón alebo tablet podporuje 4G LTE Internet?

Pripojenie 4G LTE využíva na prenos informácií frekvenciu 800 MHz, ktorú musí váš smartfón alebo tablet podporovať. Informáciu o podpore LTE (prípadne 4G) siete nájdete zvyčajne v technických parametroch každého telefónu alebo tabletu.

Čo mám urobiť, keď moja SIM karta nie je vhodná pre 4G LTE?

Stačí navštíviť ktorúkoľvek predajňu a naši predajcovia v stánku Tesco mobile alebo v Centre služieb zákazníkom vám kartu bezplatne vymenia.

Ako zistím, či mám správne nastavenú sieť pre pripojenie k 4G LTE Internetu?

Pokiaľ už v súčasnosti aktívne používate mobilné internetové pripojenie, máte APN (Access Point Network) nastavené správne na o2internet. V prípade, že sa vám pripojiť do dátovej siete nedarí, skontrolujte a nastavte si APN podľa postupu uvedeného tu alebo kontaktujte Zákaznícku linku 969.

Ako sa pripojím do 4G LTE siete?

Pre prístup do 4G LTE siete je potrebné mať smartfón alebo tablet, ktorý podporuje 4G LTE, SIM kartu podporujúcu 4G (skontrolovať tu), byť v pokrytí 4G LTE siete a mať správne nastavené APN – o2internet. Prístup do 4G LTE siete je automatický pre všetkých zákazníkov bez akýchkoľvek dodatočných poplatkov.

Aký internet v mobile môžem využiť pre surfovanie v 4G LTE sieti?

Súčasná ponuka internetu zostáva rovnaká bez zmeny cien alebo objemov, či už ide o surfovanie bez mesačného balíčka so službou Internet na deň alebo s balíčkom Internet 500 MB. Viac o ponuke tu.

Akou rýchlosťou budem surfovať?

Teoretická rýchlosť pre prijímanie dát je až 73 Mbps a pre odosielanie dát 25 Mbps. Tieto hodnoty sú priamo závislé na vyťažení siete a teda môžu byť nižšie. Zákazníci Tesco mobile si aj napriek tomu môžu vychutnávať surfovanie na internete reálnou rýchlosťou okolo 25 Mbps pre odosielanie a 15 Mbps pre prijímanie.

Keď nechcem využívať 4G LTE, môžem si ho deaktivovať?

Áno, 4G LTE si môžete deaktivovať dvoma spôsobmi. Buď si vo vašom smartfóne, v časti „Nastavenia", upravíte nastavenie prístupu do siete 4G LTE alebo o deaktiváciu požiadate prostredníctvom Zákazníckej linky 969.

Dobitie kreditu

Ako si môžem dobiť kredit?

Kredit si môžete dobiť pri pokladniach v každej predajni Tesco, cez bankomat alebo jednoducho a pohodlne cez internet.

Čo mám robiť, ak na bankomate neviem nájsť voľbu pre dobitie kreditu Tesco mobile?

Pri dobíjaní kreditu cez bankomat používajte voľbu pre O2 dobitie kreditu.

Ako zistím stav kreditu?

Ak si chcete skontrolovať vašu spotrebu, odošlite bezplatnú SMS na číslo 99222 v tvare SPOTREBA. Stav kreditu môžete bezplatne zistiť aj zadaním *100*# a stlačením tlačidla hovor na vašom telefóne.

Dvojnásobok kreditu a volanie zadarmo

Ako si aktivujem získavanie dvojnásobného kreditu pri každom dobití a volania na čísla Tesco mobile zadarmo?

Tieto benefity získate aktivovaním služby Clubcard Extra na SIM karte. Služba nie je dostupná pre nový program Bodka. Pre aktiváciu dvojnásobného kreditu pri každom dobití a volaní zadarmo na čísla Tesco mobile si u nás stačí zaregistrovať číslo karty Clubcard. Pošlite nám ho bezplatnou SMS na 99222 v tvare CLUBCARD medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD, napr. CLUBCARD 123456 1234 1234 1234.

Na čo všetko môžem využiť dvojnásobok kreditu?

Dvojnásobok kreditu (tzv. extra kredit) sa čerpá pred štandardným kreditom a jeho platnosť je 30 dňí odo dňa dobitia kreditu. Extra kredit je možné využiť na volania a SMS/MMS v rámci SR a na prenos dát v rámci SR s internetom na deň. V ostatných prípadoch a pri kúpe mesačného internetového balíčka sa používa štandardný kredit.

Akú platnosť majú volania zadarmo?

Po každom dobití kreditu máte k dispozícii až 1 000 bezplatných minút, ktoré môžete využívať 30 dní od každého dobitia kreditu. Následne voláte na čísla Tesco mobile len za 1 cent za minútu.

Roaming a volania do zahraničia od 30. 4. 2016

Musím si nové roamingové ceny v EÚ aktivovať?

Nie, automaticky ich budú využívať všetci zákazníci, ktorí majú aktívnu službu roaming.

Za koľko budem volať a SMSkovať v EÚ s novou predplatenou kartou Bodka?

Prichádzajúci hovor v roamingu v EÚ stojí 0,01368 €/ min., odchádzajúci hovor 0,099 €/ min. a odchádzajúca SMS 0,063 €.

Za koľko budem volať a SMSkovať v EÚ s Tesco mobile kartou na dobíjanie kreditu?

Prichádzajúci hovor v roamingu v EÚ stojí 0,01368 €/ min., odchádzajúci hovor 0,16 €/ min. a odchádzajúca SMS 0,072 €.

Ak mám Tesco mobile kartu na dobíjanie kreditu so službou Clubcard Extra, budem volať z EÚ na Tesco mobile zadarmo?

Do Tesco mobile voláte z EÚ za cenu ako do ostatných sietí teda 0,16 €/ min.

Za koľko budem volať a SMSkovať v EÚ s paušálom tri100?

Odchádzajúci hovor v roamingu v EÚ sa čerpá z predplatených minút do ostatných sietí, za ktorý zaplatíte príplatok 0,06 €/ min. Odchádzajúca SMS sa čerpá z predplatených SMS, za ktorú zaplatíte príplatok 0,022 €. Nad rámec predplatených minút a SMS stojí odchádzajúci hovor 0,16 €/ min. a odchádzajúca SMS 0,072 €.

Za akú cenu budem využívať mobilné dáta v roamingu?

V prípade, že nemáte aktivovaný balíček, budete využívať Internet na deň (250 MB za 0,50 €) a za každý minutý MB zaplatíte príplatok 0,06 €. V prípade, že si aktivujete balíček Internet 500 MB, čerpáte ho aj v EÚ, za každý minutý MB z balíčka zaplatíte príplatok 0,06 €.

Za koľko budem volať zo Slovenska do EÚ?

Volať budete za 0,34 €/ min.

Zákaznícka linka 969
(0949 949 969)