Paušál tri100

Od 23. 3. 2018 už nie je možná nová aktivácia programu paušál tri100.

100 minút na čísla Tesco mobile

Po vyčerpaní 100 minút v Tesco mobile vám za minútu hovoru zaúčtujeme len 1 cent za minútu.

100 minút do ostatných sietí v SR

Ak prečerpáte 100 min do ostatných sietí v SR, za každú ďaľšiu minútu zaplatíte skvelých 10 centov.

100 SMS do všetkých sietí v SR

Po minutí 100 voľných SMS platíte za každú správu už len 5 centov.

Navyše vám s paušálom tri100 každý mesiac
pripíšeme 100 bodov na váš účet Clubcard!

Body Clubcard

  • Jedine s paušálom tri100 môžete získavať Clubcard body. Každý mesiac od nás dostanete až 100 bodov, ktoré vám pripíšeme na váš Clubcard účet.
  • Odmeňujeme svojich zákazníkov aj poukážkami na nákup. Za každých 100 bodov získate poukážku v hodnote 1 €, za ktorú si v Tescu môžete nakúpiť.
  • Chcete využívať výhody Tesco mobile a zbierať body Clubcard? Pri aktivácii paušálu nám nezabudnite spomenúť číslo svojej karty Clubcard! Prípadne nám ho môžete poslať dodatočne prostredníctvom bezplatnej SMS správy na číslo 99222 v tvare BODY medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD, napr. BODY 123456 1234 1234 1234
  • Vy ešte nemáte kartu Clubcard? Vybavte to v ktorejkoľvek predajni Tesco. Body vám zároveň môžeme posielať aj na účet vášho blízkeho. Pošlite nám SMS správu s číslom karty Clubcard svojho blízkeho. Body vám pripíšeme pri najbližšej uzávierke bodov Clubcard a vo vyúčtovaní ich nájdete v podobe nákupných poukážok.

Ak chcete zmeniť číslo Clubcard účtu, na ktoré vám budeme prideľovať body, pošlite nám bezplatnú SMS na číslo 99222 v tvare BODY medzera NOVÉ ČÍSLO KARTY CLUBCARD, napríklad: Body 123456 1234 1234 1234
Body vám budeme pripisovať na zmenený Clubcard účet od nasledujúceho dňa.

Zbieranie bodov Clubcard môžete deaktivovať odoslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare: BODY D

Chcete využívať výhody Tesco mobile a zbierať body Clubcard? Pri aktivácii paušálu nám nezabudnite spomenúť číslo svojej karty Clubcard! Prípadne nám ho môžete poslať dodatočne prostredníctvom bezplatnej SMS správy na číslo 99222 v tvare BODY medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD, napr. BODY 123456 1234 1234 1234

Vy ešte nemáte kartu Clubcard? Vybavte to v ktorejkoľvek predajni Tesco. Body vám zároveň môžeme posielať aj na účet vášho blízkeho. Pošlite nám SMS správu s číslom karty Clubcard svojho blízkeho. Body vám pripíšeme pri najbližšej uzávierke bodov Clubcard a vo vyúčtovaní ich nájdete v podobe nákupných poukážok.

Prenos čísla

Preneste si číslo z pohodlia domova. Stačí na to 1 SMS

Čo budete na prenos čísla potrebovať?

Aktivovanú Tesco mobile SIM kartu s paušálom tri100
Tesco mobile PUK kód. Nájdete ho v balení SIM karty. Ak ho nemáte, zavolajte na zákaznícku linku 969.
Svoju súčasnú SIM kartu. S telefónnym číslom od Orangeu, Telekomu alebo FunFónu, ktoré si k nám chcete preniesť.

Ako si preniesť číslo cez SMS?

  1. Vložte svoju súčasnú SIM kartu do mobilu.
  2. Napíšte SMS, v ktorej ako prvé uvediete „Prenos“, potom medzeru, telefónne číslo svojej Tesco mobile SIM karty, ďalšiu medzeru a PUK kód zo svojej Tesco mobile SIM karty. Napr. Prenos 0940123456 87654321
  3. Odošlite túto SMS na číslo 0940 670 000. SMS je spoplatnená podľa cenníka vášho súčasného operátora.
  4. Prenos môže trvať 4 pracovné dni. Jeho dátum vám oznámime v SMS správe. V deň prenosu vytiahnite starú SIM kartu z telefónu a vložte doň svoju Tesco mobile SIM kartu.
  1. Aktualizujte svoje údaje u vášho súčasného operátora: Vaše rodné číslo a údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos, musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom. Ak už vlastníte Tesco mobile SIM kartu a číslo si chcete preniesť na ňu, je potrebné, aby aj táto SIM karta bola registrovaná na rovnaké rodné číslo a údaje.
  2. Ak využívate fakturované služby a ste stále viazaný: Ak si číslo prenesiete pred uplynutím viazanosti, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu. Preto vám odporúčame požiadať o prenos čísla až po jej uplynutí.
  3. Vysporiadajte si všetky záväzky s vaším súčasným operátorom.
  4. Poplatok za prenos čísla: Od 1.1. 2015 zrušili poplatok za prenos čísla k inému operátorovi Telekom a Orange. Za prenos čísla do Tesco mobile teda od tohto dátumu neplatíte žiadny poplatok.

Prenos čísla z O2 predplatených služieb na Tesco mobile paušál tri100 nie je možný.

Internet

Hlavné výhody

  • Je výhodný, ak používate internet každý deň.
  • Za 5 € mesačne získate balíček s 500 MB.
  • Balíček si môžete bezplatne aktivovať odoslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare INET500 A, zavolaním na zákaznícku linku 969 alebo navštívte predajne Tesco.
  • Ak už o mesačný balík nemáte záujem, deaktivujete si ho zaslaním SMS na číslo 99222 v tvare INET500 D
  • Nestihli ste vyčerpať svoj balíček celý? To je v poriadku, odteraz je súčasťou novej aktivácie balíčka aj služba Automatické navýšenie, s ktorou si nespotrebované dáta prenesiete do nasledujúceho obdobia.

Čo ak vyčerpáte dáta počas mesiaca?

Po minutí balíčka pred koncom jeho platnosti sa prenos dát pozastaví. Pre ďalšie surfovanie stačí poslať bezplatnú SMS na číslo 99222 v tvare NAVYSIT – získate tak ďalších 500 MB len za 3 € do konca platnosti balíčka.

  • Pokračovať v surfovaní so zníženou rýchlosťou po vyčerpaní dátového objemu nie je možné. Pre ďalšie využívanie dát si navýšte balíček.


Náš tip: Nechcete sa obmedzovať? Chceli by ste si prenášať nespotrebované dáta do ďalšieho obdobia? Nastavte si automatické navýšenie balíčka bezplatnou SMS v tvare NAVYSOVAT A na číslo 99222. S touto službou si prenesiete svoje nespotrebované dáta do nasledujúceho obdobia a v prípade, že prečerpáte objem balíčka pred koncom jeho platnosti, bude vám automaticky navýšený o ďalších 500 MB len za 3 €. Automatické navýšenie si deaktivujete zaslaním SMS v tvare NAVYSOVAT D na číslo 99222.

  • Za internet platíte len v dni, keď ho skutočne využívate. Na deň máte k dispozícii 250 MB len za 50 centov.
  • Internet na deň je ideálny pre tých, ktorí nechcú zbytočne platiť pravidelné poplatky aj za dni, keď nie sú pripojení vôbec, prípadne sú pripojení cez WiFi.
  • Internet na deň je automaticky aktivovaný na každej SIM karte.
  • Po minutí predplatených dát pred koncom dňa sa prenos dát pozastaví. Pre ďalšie surfovanie stačí poslať bezplatnú SMS na číslo 99222 v tvare INTERNET OBNOVA – získate tak ďalších 250 MB za 0,50 € do konca daného dňa.
    ▪ Pokračovať v surfovaní so zníženou rýchlosťou po vyčerpaní dátového objemu nie je možné. Pre ďalšie využívanie dát si obnovte Internet na deň.
  • Náš tip: Chcete pohodlne surfovať bez prerušenia? Nastavte si automatickú obnovu internetu zaslaním bezplatnej SMS v tvare: OBNOVA A na číslo 99222. S touto službou sa vám objem automaticky obnoví a s každou obnovou tak získate za 50 centov ďalších 250 MB do polnoci daného dňa.

Viac o 4G

Zákaznícka linka 969
(0949 949 969)