Tlačové správy

Prečítajte si aktuálne tlačové správy a majte prehľad o najnovšom dianí svojho obľúbeného operátora

Tesco mobile upravuje podmienky pre členov Clubcard

BRATISLAVA 13. február 2015 – Tesco mobile od 31. marca 2015 upravuje podmienky volaní zadarmo pre zákazníkov, ktorí majú svoju SIM kartu na dobíjanie kreditu prepojenú s číslom Tesco vernostnej karty Clubcard. Táto úprava má za cieľ zabrániť zneužívaniu služby a chrániť tak bežného zákazníka, aby mohol využívať naše služby v rovnako vysokej kvalite ako doteraz. Zákazníci si budú môcť naďalej medzi sebou volať zadarmo počas 30 dní od posledného dobitia, v rámci ktorých budú mať k dispozícii až 1 000 minút. Po uplynutí 30 dní alebo po vyčerpaní 1 000 minút si volajú len za 1 cent za minútu.

Dôvodom úpravy podmienok využívania volaní zadarmo medzi zákazníkmi Tesco mobile je zabránenie zneužívaniu výhod špekulantmi, ktorí službu neúmerne zaťažujú. Úprava podmienok sa bežného zákazníka  služieb Tesco mobile nedotkne.

„Podmienky sme upravili na mieru bežného zákazníka, aby sme ho ochránili a zabezpečili mu vysokú kvalitu služieb, na ktorú je zvyknutý,“ uviedla hovorkyňa Tesco mobile Zuzana Lošáková.

Čo znamená úprava podmienok pre nášho zákazníka?

  • Ak si zákazník dobíja kredit pravidelne a neprevolá mesačne viac ako 1 000 minút na čísla Tesco mobile, zmena sa ho nijako nedotkne.
  • Zákazník, ktorý si nedobíja kredit pravidelne alebo si ho zabudne po 30 dňoch dobiť, sa nemusí obávať vysokých poplatkov. Naďalej volá na čísla Tesco mobile len za symbolický 1 cent. Stačí, keď sa opätovne dobije a získava na ďalších 30 dní až 1 000 minút volaní na čísla Tesco mobile úplne zadarmo.
  • Zákazníci, ktorí vyčerpajú 1 000 minút skôr, ako uplynie 30 dní od dobitia, t.j. majú vyššie komunikačné potreby, volajú naďalej za symbolickú sumu 1 cent za minútu. Napríklad za 100 minút nad rámec volaní zadarmo zákazník zaplatí len 1 euro.

Zákazníci budú informovaní o úprave podmienok prostredníctvom SMS správy. Ani po 31. marci 2015 sa zákazníci nemusia obávať, že si budú musieť sledovať 30 dní od dobitia či spotrebu minút. V prípade prečerpania 1 000 minút a rovnako aj v prípade uplynutia 30-dňovej lehoty budú upozornení SMS správou.

Úprava podmienok sa týka len volaní zadarmo. Zákazníci naďalej dostávajú dvojnásobok kreditu pri každom dobití, vďaka čomu volajú, esemeskujú a surfujú za polovičné ceny.